dc.contributor.author | Kalkan, Hasibe | |
dc.date.accessioned | 2021-12-10T10:05:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-10T10:05:05Z | |
dc.identifier.citation | Kalkan H., Almanya'da Göçmen Sonrası Tiyatro, Mitos Boyut Yayınları, İstanbul, 2021 | |
dc.identifier.other | av_2759e39f-bcb1-488b-98e0-a0795636e99d | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/169146 | |
dc.identifier.uri | https://www.mitosboyut.com.tr/kitap-1859-almanyada-gocmen-sonrasi-tiyatro-tiyatro-kultur-dizisi-hasibe-kalkan.aspx | |
dc.description.abstract | Kitapta, Almanya'da Türkler hakkında medyaya hakimsöylem analiz edildikten sonra, Almanya'dakiTürk Tiyatrosunun kısa tarihine göz atılır. Almanya'da üçüncü kuşakta yaşayan Türklerin, birinci ve ikinci kuşaktan farklı hikayeleri ve sorunları olduğu için, onları temsil edebilen bir tiyatronun da farklı ve yeni bir arayışa sahip olması gerekir. Göçmen Sonrası Tiyatro bu bağlamda, kendileri göçmemiş, ancak kökleri farklı bir yere ait olan insanların tiyatrodaki üretimlerini kapsamaktadır. Göçmen Sonrası Tiyatro ile yeni bir söylem başlatmayı başarmış olan Shermin Langhoff ve Ballhaus Naunynstrasse, kitapta mercek altına alınarak, tiyatro aracılığıyla kamusal alana hakim söylemlere ne şekilde müdahelede bulunabileceğini araştırmaktadır. | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Mitos Boyut Yayınları | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Almanya'da Göçmen Sonrası Tiyatro | |
dc.type | Kitap | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , Edebiyat Fakültesi , Tiyatro Eleştirmenliği Ve Dramaturji Bölümü | |
dc.contributor.firstauthorID | 2638612 | |