Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖZÜAYDIN, NAZIM UĞUR
dc.date.accessioned2021-03-06T08:10:13Z
dc.date.available2021-03-06T08:10:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationÖZÜAYDIN N. U. , "MICHAEL Chekhov'un OYUNCULUK YAKLAŞıMıNıN KONSTANTİN STANİSLAVSKİ’DEN AYRıldığı NOKTALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME", Tiyatro Araştırmaları Dergisi - Ankara Üniversitesi Dil Ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü Hakemli Dergisi, ss.53-68, 2014
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_dfa481d8-4ce3-48e5-82d0-541df90eb77f
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/147324
dc.identifier.urihttp://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/13/1978/20676.pdf
dc.description.abstractMichael Chekhov, Konstantin Stanislavski’nin öğrencisi olmasına rağmen, Stanislavski’nin oyunculuk yaklaşımına belli noktalarda karşı çıkmış; Stanislavski’nin “Sistem” adını verdiği oyunculuk yönteminde ortaya koymuş olduğu bazı prensip ve teknikleri reddederek, bunların yerine farklı prensipler ve teknikler geliştirmiştir. Bu makalede, Michael Chekhov’un oyunculuk yaklaşımının Konstantin Stanislavski’den ayrıldığı noktaların ve Chekhov’un bu bağlamda geliştirdiği, Stanislavski Sistemi’nde yer almayan tekniklerin incelenmesi amaçlanmaktadır.
dc.language.isotur
dc.subjectSanat ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSanat ve Beşeri Bilimler (AHCI)
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.titleMICHAEL Chekhov'un OYUNCULUK YAKLAŞıMıNıN KONSTANTİN STANİSLAVSKİ’DEN AYRıldığı NOKTALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
dc.typeMakale
dc.relation.journalTiyatro Araştırmaları Dergisi - Ankara Üniversitesi Dil Ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü Hakemli Dergisi
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Devlet Konservatuvarı , Sahne Sanatları Bölümü
dc.identifier.issue38
dc.identifier.startpage53
dc.identifier.endpage68
dc.contributor.firstauthorID409451


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster