dc.contributor.author | ÖZÜAYDIN, NAZIM UĞUR | |
dc.date.accessioned | 2021-03-06T12:35:09Z | |
dc.date.available | 2021-03-06T12:35:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | ÖZÜAYDIN N. U. , "STANİSLAVSKİ SİSTEMİ VE METOT OYUNCULUĞU’NUN ARALARıNDAKİ TEMEL FARKLAR AÇıSıNDAN KARŞıLAŞTıRıLMASı", Tiyatro Araştırmaları Dergisi - Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü Hakemli Dergisi, ss.23-36, 2013 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_f48a0383-ab5a-4ba6-9e4d-2bb157bdd33c | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/160305 | |
dc.identifier.uri | http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/13/1892/19840.pdf | |
dc.description.abstract | Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu, oyunculukta psikolojik gerçekçilik
kapsamında ortaya konmuş yöntemlerdir. Bu yöntemler, gerçekçilik akımının
çevresinde şekillenmiş ve gerçekçi oyunculuğun ilke ve standartlarını
belirlemiştir. Bu makalede, Stanislavski Sistemi ve Metot Oyunculuğu’nun
tarihsel gelişim sürecinin açıklanması, iki yöntem için de ortak olan temel
ilke ve yönelimlerin incelenmesi ve bu iki yöntemin aralarındaki temel
farklılıkların değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. | |
dc.language.iso | tur | |
dc.subject | Sanat ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sanat ve Beşeri Bilimler (AHCI) | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.title | STANİSLAVSKİ SİSTEMİ VE METOT OYUNCULUĞU’NUN ARALARıNDAKİ TEMEL FARKLAR AÇıSıNDAN KARŞıLAŞTıRıLMASı | |
dc.type | Makale | |
dc.relation.journal | Tiyatro Araştırmaları Dergisi - Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü Hakemli Dergisi | |
dc.contributor.department | Beykent Üniversitesi , Güzel Sanatlar Fakültesi , Oyunculuk Bölümü | |
dc.identifier.issue | 35 | |
dc.identifier.startpage | 23 | |
dc.identifier.endpage | 36 | |
dc.contributor.firstauthorID | 409443 | |