Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖncel, Aygün Bahar
dc.contributor.authorSarı, Ümit
dc.date.accessioned2021-03-06T13:13:56Z
dc.date.available2021-03-06T13:13:56Z
dc.identifier.citationSarı Ü., Öncel A. B. , Bir Arka Bahçe Olarak Steam Geleneksel Oyunun Dijital Oyuna Dönüşümü, "Endüstri 4.0 ve Dijital Medya", Filiz Aydoğan, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.11-36, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_f7a2b5fd-e4e6-44f5-a484-1d92cbf1ebd4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/162205
dc.language.isoeng
dc.publisherDer Yayınları
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleEndüstri 4.0 ve Dijital Medya
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Radyo Televizyon Sinema
dc.contributor.firstauthorID2219536


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster