Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKUTBAY, EKREM
dc.contributor.authorBOZBUĞA, NİLGÜN
dc.date.accessioned2023-02-21T10:01:03Z
dc.date.available2023-02-21T10:01:03Z
dc.identifier.citationKUTBAY E., BOZBUĞA N., Health Education: Gamification, Health Literacy, and New Era; Metaverse, "Tıp Bilişimi II", BOZBUĞA Nilgün, GÜLSEÇEN Sevinç, Editör, İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ, İstanbul, ss.225-245, 2022
dc.identifier.otherav_3a6b79b5-a033-4fa0-ba2e-72065cce62ae
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/188012
dc.identifier.urihttps://iupress.istanbul.edu.tr/tr/book/tip-bilisimi-ii/home
dc.language.isoeng
dc.publisherİSTANBUL ÜNİVERSİTESİ YAYINEVİ
dc.titleTıp Bilişimi II
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.department, ,
dc.contributor.firstauthorID4242346


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster