dc.contributor.author | TANDAÇGÜNEŞ, Nilnur | |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T08:29:41Z | |
dc.date.available | 2021-03-03T08:29:41Z | |
dc.identifier.citation | TANDAÇGÜNEŞ N., Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming, "Yeni Medya ve Reklam", Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay B. , Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.253-281, 2015 | |
dc.identifier.other | vv_1032021 | |
dc.identifier.other | av_17cb15ab-0164-4933-8af9-7487116226e8 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12627/21337 | |
dc.language.iso | tur | |
dc.publisher | Derin Yayınları | |
dc.subject | Sosyal ve Beşeri Bilimler | |
dc.subject | Sosyal Bilimler Genel | |
dc.subject | Sosyal Bilimler (SOC) | |
dc.title | Yeni Medya ve Reklam | |
dc.type | Kitapta Bölüm | |
dc.contributor.department | İstanbul Üniversitesi , İletişim Fakültesi , Halkla İlişkiler Ve Tanıtım | |
dc.contributor.firstauthorID | 696195 | |