Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKÖKAT, SEDAT
dc.date.accessioned2021-03-04T11:44:14Z
dc.date.available2021-03-04T11:44:14Z
dc.identifier.citationKÖKAT S., Görsel İşitsel Televizyon Yapımlarında İşitme Noktası Kullanımı: "Game Of Thrones" Örneği, "Dijital Çağda Televizyon Ve Medya", Kandemir, C, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.131-152, 2019
dc.identifier.othervv_1032021
dc.identifier.otherav_73d46f0a-72f4-45fa-b0fa-2140ed4db881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12627/79632
dc.language.isotur
dc.publisherDer Yayınları
dc.subjectSosyal ve Beşeri Bilimler
dc.subjectSosyal Bilimler Genel
dc.subjectSosyal Bilimler (SOC)
dc.titleDijital Çağda Televizyon Ve Medya
dc.typeKitapta Bölüm
dc.contributor.departmentİstanbul Üniversitesi , Sosyal Bilimler Enstitüsü , Radyo, Televizyon Ve Sinema
dc.contributor.firstauthorID406647


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster